bingolotto

isak dissa mig just, han for hem,
men ååå hjälp,
jag har värsta problemet brorschaaaaaaaaaaaaaaaaaan

haha men jag har ju bestämt med min farmor att fira jul med henne, och med hampus, min faster, hennes man, min farbror hans tjej och hennes morsa,
men vi gör samma saker varje jul, och bråka somfan med min farmor idag för hon sa att jag ljög om mina föräldrar? hon vet ju fan i mig ingenting,

men ida frågade om jag ville fira jul med henne anette och jonas, det vill jag ju mycket hellre, sen fara till idas mormor och fira med dom, IDA JAG SAKNAR DIN MORMOR!!!!!!! (A' och jag tänker inte säga det
haha sug
men min släkt kommer ju dampa lös
så ska be zaida ringa och berätta att jag hellre vill fara med dom till skelefteå, fast jag är i lycksele med ida och dom :] smart va?

men vill inte såra min farmor ändå, för hon har lixom planerat massa, tex. BINGOLOTTO på torsdag kväll xd kul, jag vet

men får snacka med zaida, så får jag lämna alla paket hos farmor, sen fara på stan och köpa några till julklappar, eftersom att jag inte gjorde det idag, så smart som jag är, sen fara till l-y-c-k-s-e-l-e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0