caffe frappe

just kommit tillbaka till farmor nu :)
mötte ines, va med henne i en kvart, sen skulle hon dra till vännäs och vara med piraten xd
dissen alltså, sen följde jag toni och en snubbe till bågen där vi köpte cigg och träffa max,
gick och åt, sen så drog vi typ runt, kul va?
sen skulle snubben möta david så jag toni och max typ, drack varm choklad med vispgrädde och mashhhhhmellllowwws
sen gick vi till sf, åkte hiss, titta på folk, gick runt igen,
sen satt vi på max när david och snubben kom, då skulle tydligen jag och toni gå och köpa cigg till david, haha så gjorde vi det, jag tog halva packet typ xd sen ... max igen ;D'

haha jävligt kul dag, sen dissa jag dom för det va sjukt kallt och alla skulle röka 24/7 ;p
tror faktiskt jag ska dra en chill snart .., hihih buuuuuuus

snart ska vi iallafall äta middag, jag , farmor, mia, róbert och hampus typ :]]

så kommer foster och hämtar mig ikväll ^^

nu ska jag se på film igen och äta godis och dricka cola ;D
brb bitches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0