gaaaaaaaaaaalet* *** * **

jag känner mig jättemogen idag ....
har jagat två galna hundar runt hela huset,
jag fick dagens motion iallafall,
nilaz och andre drog till backen för att åka,
zaida och roger är på glöggparttty
och malou och johanna har just kommit fram till sthlm
för att träffa sina pojkvänners föräldrar :]
känner mig ensam här hemma ..

btw, kvällen blir dryg,
har 4 proppfulla kassar med kläder jag måste gå igenom,
malou och johanna, så snälla som dom är har tömt sina garderober känns det som baaaaaaaaaaaaaraaaaaaaaaa för att dela med sig med lilla mig :D

nu ska jag fortsätta jaga dom galna vovvarna,
sen ta en rök,
sen .... ge dom sömntabletter så dom sover,
så jag får lung och roooo med min film :]
vet inte vad jag ska se, men shit the same

somebodywants
hahah minns dom dagarna,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0