Haha världens bästa nyhet! Idaa... Nä jag ...

Haha världens bästa nyhet! Idaa... Nä jag ska inte berätta i förskott ;] ni får undra ;D idag är det nyårsafton, bara så ni vet det. Om en timme kommer min faster och hennes man, dom har med sig mina små älsklings syskon, senare kommer anette, vet inte när, och ejnar och boel :) vi ska äta massa gott ikväll, fika, godis and shit. Nu har jag i alla fall rökt, duschat, ätit, rökt, och börjat sminka mig lite grann :] ida sitter på golvet och äter pepparkakor och ser allmänt konstig ut. Nu har hon varit här snart en vecka, satan vad dryg hon är ;o<3 puss ida. Hon ska fan i mig sova på en madrass inatt så jag får plats i sängen. Visst, när jag somnat tar jag massa plats, men eftersom att jag somnar flera timmar efter henne tar hon all plats när jag ligger i sängen och gör ingenting, det cpet. Synd att jag älskar henne. Lite iallafall. Nu kanske jag borde fortsätta göra mig i ordning, kanske torka håret ;o men det känns så jobbigt,:( kanske sova..eftersom alla försökte väcka mig så jävla tidigt. Jag borde inte vara vaken före halv 2, nurd. Nu sitter vi och pratar om sitt, ligg och hundar. Hmm.. Hon smyg tar kort på mig. Hon suger. Jaja, nu ska jag slå hjäl henne. Puss Brb bitches ;D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0