jaaag har inget liiiiiv

jagärröksugenjagärröksugenjagärröksugenjagärröksugenjagärröksugen
jagärröksugenjagärröksugenjagärröksugenjagärröksugenjagärröksugen
jagärröksugenjagärröksugenjagärröksugenjagärröksugenjagärröksugen
jagärröksugenjagärröksugenjagärröksugenjagärröksugenjagärröksugen
jagärröksugenjagärröksugenjagärröksugenjagärröksugenjagärröksugen
jagärröksugenjagärröksugenjagärröksugenjagärröksugenjagärröksugen
jagärröksugenjagärröksugenjagärröksugenjagärröksugenjagärröksugen
jagärröksugenjagärröksugenjagärröksugenjagärröksugenjagärröksugen

kanske dags att gå ut och röka alltså ...
men det är så jävla kallt,
väntar nog ett liiiiiitet tag till ... emopunkter ...

vet inte vad det är för fel på mig idag,
alla utom malou och johanna har ju kommit hem,
hahah dom fråga om jag gjort något speciellt,
för jag va lite smårandom.
men det enda problemet idag är,
- kallt och blåsigt ute,
- 4 dryga påsar med kläder i min säng,
- sockerdricka i HEEEEEEEEEEELA min fot,
- lite cigajetter,
- ont i halsen om jag känner efter ...
- och mina emopunkter förstås,

finns säkert en hel del till,
men inget jag orkar tänka på just nu,
hihih buuus




ida/////fotograf////bradator////nilaztröja 79


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0