julklappppar




dagen har väl varit ganska awesome :]
fått en hel del saker ^^
mycket, fucktup dyrt smink av min faster,
massa presentkort, några böcker, en snygging kalender HAHA
underbart snygga kort på min älskade kimberly, i ram,
ett stort som jag ska ha på väggen i mitt lilla rum,
och ett lite mindre :) så har jag fått en skiva med alla kort dom tog i studion på henne, som jag får titta på senare :)
menmen, jag har fått en hel del egentligen, och eftersom att min farbror är skyldig mig en ny jacka pga massa, så ska vi fara och köpa den nån gång :) eftersom att den jag har nu börjar bli jävligt sliten av bråket HAH

men jag fick 400 av min foster oxå, och lite småsaker av dom :]]

nu ska jag fortsätta ... ha tråkigt med allt mitt godis och min cola och tvn :]]]

ha en trevlig kväll alla flickor och små flickor :] (gäller även dig isak)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0