Kul att jag sitter ute och röker alldeles ...

dsc03555 (MMS)

Kul att jag sitter ute och röker alldeles själv:( ida är uppe och gör något, jag nere. Jag har sett någon random film som typ heter van helsing. Vampyrerrrrrrr !! Nu ska jag väl gå in och ta med mig cola godis och pepparkakor upp ;D det gjorde faktiskt Zaida i ordning åt oss :] även fast idioten sover, Jag måste bara dryga lite med henne, hon lär bli pist, men det äre värt (a' hon och Nilaz brukar faktiskt vara jävliga mot mig när jag sover :/ payback;] Pussss imorrn äre nyår ;D eller idag nu haha, min faster och hennes man, kanske Hampus kommer för att hälsa på mig här, och boel (min gamla sylärare på mellanstadiet) och hennes son ejnar, (gammal klasskompis), haha det är kompisar till Zaida och roger ;o det kommer säkert någon fler hit ;p det gör det alltid, men vi får väl se. Ida är ju här, som alltid, och isak skulle kommit men han bestämde sig för att sätta sig i massa skit så han får inte, eller ja, han fick inte komma innan han satte sig i skiten men ändå :( Lalala nu ska jag dricka cola m.m, sen sova antar jag :] Gonatt bebisar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0