MENSSMÖRBOLL!!

jag är röksugen

menmen, nu vet du det ida. GAAAAAAAAAAAAH
dom mördar på tvn,

okej, har inte haft dator sen ... sist jag gjorde ett inlägg, bus
nilaz har köpt en ny så jag får faktiskt låna hans gamla på heltid nu!
men internet dampa sönder så vi har just fått på det, assssmm
isak har varit här idag, och igår,
och ida är alltid här, varför undra.

men ida skrev värsta långa inlägget om mina dagens misslyckanden, jag orkar inte skriva om henne, senare kanske, när hon somnat, då kan jag beskriva hur hon ligger och ser ut när hon sover för dom som vill veta det,
hon har gått och lagt sig hur tidigt som helst nu?
vilken fladdermask.

nu måste jag röka, sen .. sova enligt ida, men det tycker inte jag. så jag får väl se en livsfarlig film alldeles själv då, TEKKEN, eller det är jag som blir livsfarlig av den,
ida tycker inte att jag får se den 2 gånger per dag men jag kan vänta tills efter klockan 12, tills dess kan jag se bambiiii, eller bee movie, nilaz cp filmer , hihihihoohohhehehahahah

RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖK BRB
see yahhh bitches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0