mobilhelvete

gud, jag tänker inte ens berätta vad som hände min mobil, förutom att den blev väldigt blöt, och mitt batteri och nya röda lucka helt plötsligt var borta för alltid, jätte kul
så jag har fått låna johannas gamla cp mobil, som mitt minneskort inte rymdes i, den har inte kamera eller musikuppspelare. så jag har varken musik på min mobil, kontakter, eller bilder. inget. känns jävligt kul.
jag börjar misstänka att gud, allah, sims eller vad han där uppe nu kallas, hatar mig, att han planerar massa skit för mig, för allt verkar gå snett -.-'

jag och ida skulle fira nyår på vårt egna sätt i natt, men såklart kom inte den som borde kommit, så mats fick komma med cigg åt oss, för vi hade 2 kvar, jävligt roligt. nu har vi iaf maaaassa cigaretter. men inte ett skit att dricka eller något, vi fick inte fara hemifrån heller, för att dom litar inte på oss, tror vi ska röka på, dricka, slåss, knulla m.m , haha fult,

nu har vi iallafall jeeeeeeeeeeteeeeeeeee kul, ida och ejnar sitter och spelar cod, eller COPS, hhahah, och nilaz lanar wow lr vafan han gör, den tönten, jag försöker få tag på isak, och bloggar skl. sen vette jag fan vad vi ska göra, vilken jävla nyår. jag och ida får hitta på något kul efter nyår då -.-' lite efter menmen,
alla jag känner ska på fest, blablabla, askul,

fååååår ju daaaaaaaaamp
på allt,
btw det tog typ en halvtimme att skriva det här, folk ringde, jag rökte, sprang runt, m.m ;D
haha puss
nu får jag väl hitta på något, vettefan vad,
hoppas vi kan skjuta raketer snart eller något kul,

brb bitches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0