okej, hemma

jag klarade det,
satt mig i bilen, iallafall efter när jag somnade sittandes på golvet i hallen medans jag väntade på andre
jag somnade i bilen, fast dom försökte hålla mig vaken genom att träna multiplikations tabellerna, haha
sen satte dom på högsta volym på typ 50-tals rock, omg
men jag sov ändå, :D

vaknade när dom drog ut mig ur bilen på parkeringen på sjukhuset,
tog mig till det där stället där jag skulle vara, låter mystiskt
dom kletade sperma i huvudet på mig, där som satte fast elektroner
och i elektronerna slanger som gick från huvudet på mig till en maskin
och på händerna för att mäta hjärtats slag,
jag somnade NÄÄÄSTAN direkt, lixom det va i en hård sjukhussäng,
med typ papper under mig, och en gul äcklig filt över mig,
OCH EN IHOPRULLAD CP HANDDUK SOM KUDDE!?
vafan, dom borde ha bättre behandling till sina patienter

jaja, somnade i bilen påvägen hem, kröp upp till mitt rum, somnade med alla mina kläder på mig
- ett par tunna leggings,
- ett par mjukare leggings,
mjukisbyxor,
-tjocksockar
- långärmad tröja
- lång stor munkjacka
- och en lilja tröja

under täcket.

jag vaknade runt halv 6 :)
då gick jag ner och duschade bort sperman,
även fast jag kände att jag verkligen behövde sova, men ändå ;o
sen blev det mat, röka och nilaz dator :) haha



vet att jag inte ser riktigt normal ut,
but, shit the same


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0