sjukan

HA-HA!
jag har klarat mig vaken hela natten,
ja förutom dom gångerna jag somnade iallafall

jag somnade i soffan,
sittandes i en konstig stol på toaletten
somna typ när jag va ute och drog en chill
jag smyg sov (som nilaz kallade det) på golvet i köket sittandes,
sen låg jag ner på golvet där,
jag blev väckt av hundarna,
blev typ chockad, även fast jag brukar bli väckt av dom men ändå
somnade sittandes i mitten av soffan medans jag håll hårt i en kudde
eftersom nilaz försökt ta alla mina kuddar

men .. jag är vaken, och vi ska fara om en halvtimme in till umeå
sjukhuset alltså, för att kolla om det är något fel på min hjärna
och nilaz ska tydligen till tandläkaren sen oxå HA-HA! ägd

fu tandläkare

sen efter sjukan, ska vi fara hem till mina föräldrar .. för att hämta en klänning jag behöver och så

sen skulle vi ha hämtat isak på skolan,
men det blev nå cp så han får ta bussen
till oss ;p hahah





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0