sleeeping

haha kul att jag typ sov hela dagen igår :]
vakna runt 9 och då såg jag sagan om dom två tornen med roger, han bråkar jag ju iallafall inte med (a'
men sen blev jag och zaida sams :) jipppiiiiieeeehhh

men nu har jag typ mega bråttom, ska packa, duscha, göra mig i ordning och käka, så jag kan åka in till stan för att vara med ines, men såklart är alla borta så jag kan inte ta mig någonstans. dom kommer hem runt 4, och då har jag verkligen inga cigaretter, .. stön

får försöka tvinga dom att komma hem och hämta mig, för när man ser saken ur min synvinkel, så är det mycket viktigare att vara min chaffis än att hämta kläder åt mig hos mina föräldrar, bus

sen ska jag ju till min farmor oxå :) lacka ur så hårt att zaida va tvungen att låta mig fira jul med henne, socfittan sandra kommer inte bli så glad men, det skiter jag jävel i ;p

nu ska jag och malou baka knäck xd hahah hon och johanna kom ju hem imorse :)))))))))))))))))))

somebodywants


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0