soc

får damp på dom där jävla soc fittorna, dom förstör för allt och alla
jag får itne fira jul med ida och anette i lycksele,
pga massa skit dom säger om henne,
jag lacka ur på zaida idag, och på fittsandra, min handläggare på soc när hon ringde och frågade varför jag va så upprörd, haha

men nu får jag inte fira med min farmor heller :) skit kul va? soc säger att jag ska följa med foster till skellefteå, dom kan glömma det.
som jag sa till fittan i telefon : ''haha jag firar med min farmor vafan du än säger, det är min julafton, inte din. gå och bestäm över nån annans jävla liv''

och har typ inte många cigg kvar, så får dampa lös ikväll igen :]
haha känns som om jag har börjat ha lite cigg igen .. kanske för att dom dryga jävlarna vägrar ge mig pengar nu för tiden och ''orkar'' itne skjutsa in mig till stan,
fu

nu ska jag iaf ut och röka xd
fuck santa


vet att jag ser jätte normal ut,
but shit the same fuckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0