SOCKERDRICKA

på tal om sockerdricka i förra inlägget,
när jag väl masade mig ut för att röka och ringa en bacill (ida)
så .... jag ramlade i köket, säg inte till nån
seplin (och vad den andra hunden nu heter, hon har just blivit döpt) anföll mig direkt,
muuummms mysigt
sen kunde jag inte gå på den foten, den lixom gleeeeeeeeed undan från golvet och .. ja
så jag fick hoppa på ett ben ut till hallen, sen tvingade jag min fot att lyda mig så jag kunde gå på den ut genom dörren,
som tur är har jag min kattsaksgrej på bron som jag sitter på,
läskigt
min
fot
hatar
mig
uhahbha

BTW, har inte kollat i dom där jävla påshelvetena heller :]
undra vars jag ska sova ........emopunktpunktpunkter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0