VK

  • såååå, ;p
    idag kom vk hit då :]
    runt halv 12, dom skulle intervjua oss som familjehem ;o jag fick inte vara med på bild, så sen när vi tog massa bilder skulle jag stå i bakgrunden, så mitt ansikte inte syntes. zaida trodde inte min släkt och mina föräldrar skulle tycka det va så roligt om jag va med i vk på bild med namn och allt, så alla visste att jag va i jourhem eller vad hon nu sa, haha



    sen efter dom for, eftersom att nilaz och andre va i backen och åkte idag igen, så hade jag såklart inte ett skit att göra :// det här gjorde jag i 4 timmar medans jag väntade på att dom skulle komma hem:
      duschade 40 min
    - satt och stirra in i elden en halvtimme
    - läste i ett år
    - försökte sova, men det gick inte
    - rökte och pratade i telefon
    - gick igenom HEEELA min mobil, allt, och mitt andra gamla minneskort, allt som fanns på det

    kul dag.

    men dom kom hem tillslut iaf, då åt vi middag, sen spela jag och nilaz cops (som jag kallar det) egentligen heter det COD då, men ... jag är inte så noga med detaljerna ... (a'

    nu ska jag och nilaz fortsätta köra 'cops', medans andre har kul för sig själv där uppe, och roger och zaida är på boxersize i vännäs,
    johanna och malou är fortfarande borta :(



    glöm inte att kommentera :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0