GOMORRN

Nu är jag på skolan,
vi har just käkat frukost, jag har rökt,
och det har kommit en ny kille hit,
fast han skulle typ bara gå här en veckan,
haha:]]

Morsan kommer om typ en timme,
Hon ville hälsa på ^^ hon stannar hela dagen,
vad jag vet, käkar och sånt.
Sen klockan 2 när vi slutar har jag taxi
till familjeteamet. Efter mötet ska jag
hem till mamma och pappa och chilla :)

Imorgon skulle jag ju till Ida,
Hade jag och hon bestämt, men alla
försöker tvinga mig till BUP, även fast jag
inte tänker fara dit. För alla tror att dom kan planera
mitt liv utan att jag deltar i det. Jag går
bara på massa jävla möten. Det är dags för mig
att vara social med mina älsklingar,
dom borde känna sig sååå ensamma utan mig ;o




Men nu ... ska jag typ se på tv innan dom jävla nyheterna -.-'
:]<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0