Helt GAAAAAAAALET



Jag är hemma!

Fick sova över för soc, kom hem igår runt halv 2, då mamma och pappa
hämtade mig hos Camilla, mitt familjehems dotter, jag sov hos henne igår
natt, vi hade sjukt kul ändå, :] jag, hon, hennes kille, hennes kompis,
och hennes kompis kille :]] och två små barn också då (A)



Vill ni ha era uppdateringar nu när jag väl är hemma och har en dator? :)
Sureee. Jag går på 6veckors nu, på umestan ;) det är fett chill där ändå.
Vi är 4 elever där nu, ink. mig :] imorrn då kommer det två killar till^^ jag får vara
ensam tjej där, :/ bara grabbar -.-' kuligt. Även fast jag nu har lärt mig vägen från skolan till
stan, (inte långt alls egentligen), så har jag aldrig stuckit :/ eller jo, en gång när vi
skulle ha curling, då gick jag och en kille därifrån tillbaka till skolan, för det va tråkigt.
Men det räknas nog inte ... mh,



Jag har oxå blivit beroende av Spökligan! :D
Jag lyssnade alltid på dom när jag var mindre ... nu har jag hittat låtarna på
spotify :D så jag sitter och dunkar dom hela tiden :]
jag tror faktiskt mamma och pappa också diggar det ;)



Nej, men snart ska jag ut och cykla med min lillebror :)
Han har taggat det sen igår :p lillasyrran kanske följer med oxå , men ja vet inte :)
senare ska jag träffa amanda ett tag typ, och sen far jag och familjen till stinkobbola
för att käka hos mormor och morfar :) !!

dsf

Och jag har tagit navelpiercing,
Ifall någon inte visste det :] fett snyggt blev det :] jag tog den 24 mars, ifall någon bryr sig ,... (a'


Nej nu ska jag ut och röka, seeyah:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0