Så, nu har jag slutat skolan, och sitter i...

Så, nu har jag slutat skolan, och sitter i taxin påväg ''hem'' till Hissjö och mobilbloggar :] idag kom det ju två nya killar till våran lilla klass, en av dom rökte så nu har jag äntligen en rökarkompis! Haha, kul. Jag har typ inte slappat och så på jätte länge, så idag ska jag bara ta det hellungt. Känns väldigt skönt. Btw, det var ju fett varmt idag :] helmysigt. Synd bara att det är massa snö, så man kan som inte ta på sig typ, shorts och ett linne eller nått för att lägga sig ner och sola ;p synd.... Haha, :] skriver eventuellt senare. Jag vet inte vad det är för fel på mig idag, varför jag har bloggat. Menmen, amanda gillar det:] pusskinders


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0