tjobrehänderjao

Amanda tycker att jag ska börja blogga igen,
Tyvärr vet inte jag själv om det är en så smart tanke ...
För det kommer säkert ta all tid för mig att orka blogga då,
Och då kan Amanda glömma att jag är med henne,
Roligt att hon sitter bredvid mig nu och läser vad jag skriver,
Jag vågar inte titta på henne för att se hennes läskiga min,
Dessa kan vara väldigt skrämmande, mardrömmar kommer efter.

Men jag funderar faktiskt på att börja blogga igen,
Fast då kanske börja om, en helt ny blogg alltså.
Men åh, vad jobbigt det kändes. Jag är så dålig att jag inte
har en aning om hur man fixar bloggheaders, nu när jag har något
cp på min blogg som Ida fixat för längesen, vet jag inte hur jag
skulle kunna göra en ny sån.
Amanda tror jag inte heller är så smart ... H-a-h-a-!

Men nu alla Kinder Surprise,
Ska jag och kära Amanda fortsätta med våran megabra film
som vi ser. Bring It On Fight To The Finish! Så puss på
er Kinders, antingen får ni leva med att läsa det här inlägget om
och om igen, (som en viss Amanda kommer) eller så kommer det
eventuellt fler. Vi får väl se :]]]

dsf


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag kan visst fixa design:]<3

2011-04-03 @ 22:25:24
URL: http://allwaysamanda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0