Dagen :]

Jag och ines väcktes typ runt 12 av att
alla sprang runt i huset och skrek, eller ja. haha
vi gick upp och rökte, käka, rökte, and lala,
sen blev det smörgåstårta och fika :D
efter det körde vi skoter, typ alllaaaa barnen som är här,
och efter ett tag kom söt mattiiispattiiis.
jag skulle köra henne, så körde jag lite mer idiotiskt
än jag brukar, bara för att,
så välte vi :O
hahah men det gick bra, vi körde ju i djupsnö så vi landa där ´haha
sen fortsatte jag köra med matilda bakom som skrek en jävla massa.

Vi har ändå haft fett kul idag.
fast mina plastbrorsor har drygat en jävla massa,
tillslut tyckte nilaz jag va för dampig så han tog datorn jag fått låna ... -.-'
då dampa jag ännu mer till jag smöra lite,
jag fick ändå inte tillbaka den..

Men jag har fått låna idas lilla dator, men den brukar inte ha någon laddare,
men ines laddare funka! :D men ... det tar slut imorrn :/
då far hon ju hem.

Men snart ska vi basta,!! jag, bussines, mattiiispattiiis, idaaah å sabina! :]
girlstaking lalala girl.
sen ikväll blir det väl allmänt brudigt ;pp
vi har iallafall megakul när vi är ute och röker,
jag, bussines, mattiiispattiiis, idaaah å lukas mamma,
det blir liksom, brudigt.
jag har ätit för mycket godis för mitt huvuds eget bästa.

Jag får damp, för jag har tagit nya bilder, (på datorn)
för att lägga ut på bloggen, men så funkar det inte!?
helt jävla cp. men ..
nu ska jag ut och dra en chill, får se om flickorna inne i mitt
rum som ser skräckfilm vågar följa ;D
juste, jag sitter i ida & lukas rum med sabina och försöker få
tvn att funka. den typ laggar sönder hahah.

Pusspuss bitches,
jag <3 er ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0