DANSA DIN DJÄVUL

Im home.
började må piss idag på lunchen,
så satt i ett grupprum och var allmänt död,
sen var jag tvungen att dra hem,
palla knappt gå,
så jag stanna inte på stan heller,
tog tjugo över tre bussen hem,
den enda jag hann med.
missade två bussen.
kände mig väldigt snygg när jag satt
ihop kurad på en bänk med luvan nerdragen över
halva facet, :]
men jag förklarade typ hela mitt liv för en kompis,
det typ knäckte mig.

Nu ska jag ... göra ingenting, som vanligt.
jag måste verkligen skaffa mig ett vettigt liv :/
det här funkar inte längre.

pussbah



minnen!


Kommentarer
Postat av: Amanda

nej, förlåt:( <3

2011-02-09 @ 20:05:37
URL: http://allwaysamanda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0