GODISSSS

heeeeeeeeeeeeeeeeeej
hemma :]
idag efter bilden åkte jag till stan med ines,
där träffa jag ida, robin, buskas, kalmar, carro, laxen
och massa folk :]
efter ett tag gick jag och idaa till djurmagazinet, för att ...
hämta ut två dvärghamstrar ....
JAG HATAR HAMSTRAR!!
det stod jag och skrek inne på max och utanför.
hahha folk stirrade när jag skrek åt ida att jag aldrig tänkte
ha en jävla hamster i väskan. alltså i en kartong, så dom inte frös ;p
men .. så blev det ändå -.-'

Jag fick en vit, med typ ljusgråa streck över ryggen och huvudet,
den var mega söt. hon heter GODIS! :D
idas var tjock och brungrå. och fick heta HAMSTER haha
små hamsterbebisar :]
jag gillade faktiskt godis .. hon var söt,
men hon sprang runt överallt på mig när jag höll i henne,
men hon gilla inte lukas ://

Vi har oxå köpt ett litet gulligt hus åt dom,
som ser ut som en timmerstuga (A)
och en jättegullig liten matskål.
dom där bebisarna kommer bli mitt liv nu, haha

Älsklings lukas är här också,
men nu ska jag se film och dryga,
jag är sjukt trött fortfarande, så puss puss,
tror jag ska se 13 snart 30 ,
älskar den filmen! den är sjukt bra,

jag hjärtar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0