Hej. Nu sitter jag i soffan bredvid älskli...

Hej. Nu sitter jag i soffan bredvid älsklings lukas, älsklings ida och älsklings Nilaz är oxå här. Jag sover med ida i hennes säng nu. Jag vill vara med henne så mycket som möjligt innan jag far... Imorrn ska jag till skolan igen. Det va över en vecka sen sist jag var där nu. Men jag ska bara dit för att träffa min söta elisabeth och snacka, sen far vi till stan och fikar. Så vi är klara med våran träff runt 12, och då har ida kommit till stan med buss från skolan. Hon ska med mig och hälsa på mina nya familj. Vi skulle träffa Zaida och soc utanför sochuset. Sen åker vi till hissjö och hälsar på. När vi har varit där och kollat och 'lärt känna varandra' far vi tillbaka till stan. Då ska jag käka middag med mina föräldrar och mina älskade småsyskon. Vi ska äta på nån konstig resturang där dom har buffe. Jag har ätit där förut, och det är underbart gott. Easten palace, tror jag det hette. Ikväll är det städkväll, då blire till att jobba. Men snart ska vi äta middag, sen duscha, sen bara slappa. Förlåt att jag aldrig bloggar. Men jag har mått för dåligt föratt orka. Ska försöka ändra på det. I helgen ska vi ha roligt iallafall.. Men på tisdag.. Då blir det ett helvete. Nu ska jag fortsätta hjälpa ida att våldta Nilaz. Skriver senare. Älskar er, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0