Hej sötnosar. Åh gud vilken kväll! Vi bast...

Hej sötnosar. Åh gud vilken kväll! Vi bastade typ hur länge som helst. Vi fem. Och sen bad vi lukas filma när vi sprang ut från bastun i trosor och bh ut i djupsnön och slängde oss där! Vi gjorde det till och med två gånger. Haha. Lite kallt eller? Sen satt alla, förutom idas lillasyrra ute och rökte i trosor och bh, med jackan uppknäppt över. Lite cp. Så kallt kändes det ändå inte. Fast det va typ ändå runt tio minus. Nu så har jag, mattiiispattiiiss, bussines sett på linas kvällsbok. Den va lite söt...inte direkt bra, menmen. Jag och mattiiispattiiiss har just kommit in efter en gonattcigg, och bussines försöker sova medans matilda ligger bredvid henne med sin dator och ser på oc typ och smsar sönder. Hihi. Jag blev typ fett förkyld nyss. Det bah kom så där helt random alltså! Känns bra. Sjuk. Halelulja. Men, nu ska jag försöka ignorera matilda som snackar me kissen som ligger i sängen samtidigt som hon tar kort på den så jag kan sova. Bus. Om 11 h och 27 min kommer mina föräldrar och småsyskon. taggat! Så nu ska jag sova, :] gonatt folket!


Kommentarer
Postat av: matilda

kommer aldrig glömma kvällen,fyfan va kul de var!<3

2011-02-07 @ 19:01:29
URL: http://mmatildabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0