IM BLEEDING POWER!

Gomorrrrrrrn,
min familjehems mamma ringde och väckte
mig runt kl 10.30 i morse, jag är ju ledig idag.
jag vaknade i idas säng.
först tänkte jag; ''vafan gör jag här?''
sen kom jag på att elementet i mitt rum bugga
så jag gick in till henne och somna fastklistrad vid hennes
varma rygg och med hennes täcken över mig, och mitt.
ganska mysigt faktiskt.

Det är meningen att jag ska plugga nu,
jag ska skriva en fabel,
men för det behövde jag internet,
och tidigare idag när jag var ensam hemma och hundvakt
var internet inte på, och jag vet inte hur man sätter på det,
så jag fick klara mig utan.
nu har brorsan satt på internet så nu ska jag plugga lite,

Även fast min hjärna inte funkar,
jag känner mig jätte sjukt,
det är så synd om mig :|
men, lite borde jag få gjort.
jag har spelat lite COD med brorsan,
coh snackat i tele med andra cpet,
och rökt alldeles själv. men nu är det fan i mig dags att tänka
lite grann!

Jag skriver senare,
och jag läste någonstans om en film som heter
Precious,
någon som vet något om den filmen?
Den verkar fett bra.

J
ag (L) er.


Kommentarer
Postat av: Amanda

jag har sett den, det är ashemsk men ganska bra faktiskt :)<3

2011-02-08 @ 21:26:58
URL: http://allwaysamanda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0