IM DIEINGNGIENIGENJDIENG

Im home bitches.
Det gjorde fett ont idag med sprutan!
Även fast jag inte direkt minns när dom stack,
bara att en sköterska tvättade min arm och jag tittade
ner på vad hon gjorde, (jag minns inte hur jag hamnat liggandes på britsen,
nyss satt jag ju på golvet,)
hon sa; ''titta bort''
sen minns jag inte riktigt vad som hände där efter ..
bara att det gjorde fett ont.

Jag ska skicka in två någorlunda söta
bilder på mig från idag på sjukhuset,
när jag var lite borta ^^

Nu har jag typ nyss kommit hem iallafall från stan,
jag och bussines drog en snabbis till min farmor för att
käka pannkakor också, hhaaha fett göööööööööööööööt.
Jag är sjukt trött, så ska bara chilla och se en film
snart tror jag.

Pussbah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0