Jag kommer dö.... Ärligt, jag lovar. Det h...

Jag kommer dö.... Ärligt, jag lovar. Det här är sista inlägget från mig. Tack alla läsare. Tack alla söta. En spruta. Dom ska ta en spruta. Tänk om dom tar allt mitt blod? Då blir jag alldeles platt och....blodlös. Herregud. Ett stick. Fast HAHA, jag kommer bli nerdrogad. Det gör det nästan värt smärtan. Och jag är så jävla röksugen..... Se om jag överlever. Knappast, men ändå. Nu ska vi äta glass och jag ska röka. Vi ska vara tillbaka här klockan tio och ta lugnande, och då har bedövningen börjat verka också... glassen och ciggen kanske räddar mitt liv. Vi ser väl.. Massa punkter....punkt punkt punkt.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0