SJUK . . . .

Hej..
jag har legat i migrän hela jävla dagen.
hur kul som helst.
massa detaljer jag inte ens tänker gå in på,
jag har typ nyss vaknat iallafall.
jag somnade direkt två av mina plastsyskon kom hem,
jag var ju hundvakt, och kunde inte sova där nere,
det var för ljust.
när jag vaknade rökte jag med ida,
jag var så trött och hade fortfarande så ont i huvudet
att jag tvingade henne röka två cigg
för jag ville inte vara själv ute.
haha.

Alla är typ i backen, eller ja förutom 4.
så nu ska jag se film och undvika att sova,
för isånnafall kommer jag inte kunna sova ikväll.
och jag SKA till skolan imorrn,
annars kan ju inte ines komma hit :/
en skoldag imorrn, hur kul som helst känns det som nu.
jag vill bara sova, alltså SOVA,
inte ligga och vrida och vända mig i mitt mörka rum
i migrän och illamående.

Nu blir det film.

Kvällens film:
Diary of a Wimpy kid


Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är ju iaf fredag imorgon så man kan ta det ganska lungt :)<3

2011-02-03 @ 21:05:03
URL: http://allwaysamanda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0