SLUTAT

Amentja,
jag har slutat nu, och sitter i ett grupprum med liv,
hon ska plugga till ett prov och jag är söt.
jag måste ju vänta tills tjugo över tre på ines,
TAGGA HELGEN!

Idag har jag suttit flera lektioner
med söt amanda, och söt mattiiisspattiiiss i ett grupprum,
helvete vad söta samtalsämnen vi har haft hahah,
matilda ... hårmattereklamen ...
gud.
matilda under deras matte, när jag satt med dom,
skulle hon göra en hårreklam ... HAHHA!
sen fråga en lärare vafan hon höll på med och att hon skulle jobba istället,
då sa matilda, helt allvarligt:
men jag gör ju en mattehårreklam!?

Mattiiispattiiis är gullig.
Och jag tycker faktiskt iness kan sluta så vi kan dra till stan,
sen hem till mig, så hon får träffa alla :]

Btw, idiotisak är här och han dricker inte :]

dfds


Kommentarer
Postat av: Amanda

haha, hårmatte :]

2011-02-04 @ 15:39:55
URL: http://allwaysamanda.blogspot.com/
Postat av: matilda

hahah det var fett kul juuu:]

jag är normal:]<3

2011-02-04 @ 18:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0