aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahhahahahahah

hahahahha nu har jag ejnar ida och nilaz varit ute och smällt smällare, sånna här lysgrejer, och snurrsaker, sen rökte vi, och gick in, alla satt och snacka lite, sen spelade vi ett spel, nått charadergrej, haha  det va fan askul egentligen, även fast jag och ida och anna blev röksugna efter halva tiden, men vi fick hålla ut (a' jag och ida förlorade stort, roger, mats och anna vann, ejnar och nilaz kom tvåa och boel och zaida trea :]
hahahha alla skratta som fan 24/7, man såg ju inte lite cp ut när man skulle göra något random,
när boel skulle försöka förklara gräs för zaida med rörelser och ljud, fatta inget ett skit, hon såg helt galen ut HAHAH , sen när hon sa vad det va börja zaida skratta som fan, och sa; hahahha du kunde gjort såhär , och så låtsades hon röka en joint xd HHAHAHAH GRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄS
hahha kul liv, massa skit, sen när anna skulle göra något random, en indian, gjorde hon någon konstig dans som inte ALLS va indianaktig, då gissa roger på att hon va hög xd
sääääääääämst

sen skulle jag försöka förklara en bomb, då explodera jag massa, pekade på nilaz och hoppade i luften och ; KAGNAKJSGKJADBG, ajja så det lät som en bomb i allafall,
sen när jag sa vad det va garva alla, och jag bah; hahah men nilaz bombar ju alltid folk i COD
suuuuuuuug

jag anna och ida gick ut och rökte efter det, nu smet jag till datorn och ida sitter bredvid mig i soffan och bloggar oxå typ, :] medans dom andra spelar ett porrigt spel, jag hörde just ejnar göra något konstigt ljud och roger som bah; HÅNGLAR!

kul familj va ... ? :D

vi hörs väl sen :)  btw, inga nya bilder, för har ingen kamera på mobilen jag har nu -.-' ni får.. kolla på tidigare bilder haha xd

nu ska jag våldta idaa, VALLTÄCK med FISKBLÄCK

brb bitches pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0