Åh, vad hungrig jag är! Jag har bara ätit ...

Åh, vad hungrig jag är! Jag har bara ätit en macka idag, och det var imorse när jag var hundvakt. Mötet på dårhuset gick bara bra. Vi snacka mest, ska på två möten dit nästa vecka. Då vi ska planera och börja jobba med mina symptom som dom kallade det. Innan bup var vi ju och fikade, just när vi gick förbi kom robin och några till ut ifrån subway. Satan vad Längesen jag träffade han! Det var fett awesome. Fast jag misstänker att han har börjat odla skägg...IGEN! -.- haha, tyvärr hann jag inte snacka mer än några sekunder för vi hade ganska bråttom. Men det var jätte kul att se honom iallafall ;D efter bup,fikat och det så for vi till jula, för att köpa krokar till handdukar och en rullgardin. Hahaha det blev lite mer. Bland annat ett jätte fint överkast typ till ida med twilight som jag hittade och valde. Sen hitta vi inga klämmor eller vad det nu var, så vi for på expo en snabbis. Det blev knappast en snabbis. Jag och min familjehemsmamma gick runt och plocka på oss massa fina saker, medans hennes man letade sakerna vi faktiskt kom dit för att köpa! Haha det kostade lite grann att vara och shoppa några timmar, när vi egentligen for för att köpa typ tre saker, ;p men jag är sjukt nöjd med allt jag fått. Och så fick jag pengar till att köpa en present till ida. Vi två bråka igår kväll. Men sen gick vi ut och rökte och snacka. När vi gick in satt min älsklings ida i mitt rum med mig ett tag. Men nu sitter jag i bilen påväg hem för att käka. mums! Jag skickar in kort på allt sen också :]<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0