ahtja

Chilla brorsan,
sitter hemma med syrran i hennes rum,
eller ja, hon sitter i sin säng och jag i lukas säng,
det är en stor bokhylla emellan, med HÅL i!! så vi ser varandra, så ni kan andas igen :]

Jag var ju på BUP idag, inget vettigt fick jag ur dom
den här gången heller!
men vi ska dit imorrn igen,
idag var det meningen att vi skulle prata om min ångest,
men inget sådant blev det. bara massa skit om vad barn får skylla sig själva för
och imorrn ska vi snacka med någon lärare därifrån om skolan -.-'

Fast ... jag har ont i min tumme.
det är riktigt obehagligt kan jag lova ...

Vet att ni saknat mitt fina bloggande! :D
fast jag tycker det är härligt att så många tittade på min blogg även fast
jag inte skrev något på hela dagen typ <3<3<3<3<3<3<3
kärlek till er.

Nu ska jag tönta mig någon annanstans,
men skriver senare igen pusspuss bitches



VAR JAG INTE SÖÖÖÖÖT SOM LITEN!? :D
*ironi*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0