Aldrig att jag åker snowboard igen, ALDRIG...

Aldrig att jag åker snowboard igen, ALDRIG!! Jag har alltid varit livrädd för skidor, och jag ser brädan som en skida. Jag har ont överallt. stukat handlederna, typ brutit ryggen, ont i benen. Första vändan vägrade jag åka lift, så jag gick. Hur jävla jobbigt som helst. Sen åkte jag liften när min familjehemspappa höll i mig, första gången ramlade jag. Sen gick det bättre. Men det var en jävla unge som åkte förbi och skrattade åt mig. Och så satt det två jätte snygga killar bredvid och tittade på. Sen fick jag åka nerför backen längst upp en bit, sittandes på brädan, för jag tänkte inte åka ner. Men nu har vi fikat och jag sitter och fryser i bilen. Jag ska gå ut och röka nu så. Va försiktig när ni åker skidor, man får åka ambulans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0