Bajsanor. Jag har inte varit i skolan idag...

Bajsanor. Jag har inte varit i skolan idag. När jag blev väckt mådde jag sjukt dåligt. Jag kunde verkligen inte fara till skolan idag. Jävligt kul. Idag vare bad också. Men jag skulle inte behöva vara med. Jag skulle få vara kvar på skolan och jobba på datorn med en uppgift jag skulle ha lämnat in innan lovet egentligen. Men nu blev det inte så, jag mådde jätte illa. Jag gick och la mig igen efter att ha legat i soffan. Sen skulle jag tydligen ner och passa valpen. Men så blev det inte så jag sov typ till 12. Då ringde någon och väckte mig och sa något. Jag minns inte vad menmen. Jag vet typ inte vad jag gjort idag. Men sen kom z, ida och hennes sochandledare. Då fikade vi och snackade. Sen kom lukas och hans mamma. Jag har saknat honom fett mycket! Illamåendet har inte gått över. Men jag käkade lite till middag iallafall. Fast efteråt kändes det inte som om jag borde ätit. Uuuu. Nu sitter jag iallafall med älsklings lukas och nilaz och ser en helt random film. Hahaha. Jaja, nu ska jag ut och röka, ska se om ida vill följa. Puss skriver sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0