färgat

Så, nu har jag färgat håret svart, äntligen!

Men det har inte torkat än, så lägger in en bild efter det torkat ^^


såhär ser det ut nu :)



såhär såg det ut just efter jag färgat,
jag va sjukt röksugen, så va tvungen att gå ut,
så jag fick ta en plastpåse (konsumkasse ifall ni undrar;])
med en mössa över, haha
så färgningen inte skulle stanna upp :D
hahhaha vet att jag va mega snygg!

men jag lägger in en bild när håret torkat :]
nu ska jag gå och hjälpa till att färga idas hår, hon ska färga rött ^^
så hahah sen tror jag det kommer en hel del bilder på oss två, hihi



sådär såg det ut innan iallafall,
om ni inte orkade skrolla ner lite för att kolla haha latisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0