Go kväll haha. Fan vad roligt jag haft ikv...

Go kväll haha. Fan vad roligt jag haft ikväll! Först körde vi monopol, sen käka vi. Dirr efter gick vi ut och körde massa lekar, haha t.ex rugby i snön. Amöba, nått cpe. Lite fotboll, och under hökens alla vingar kom. Hihi. Efter det, åkte vi skrana xd vi började bygga en snögrotta undertiden vi sjöng opera och massa werdo låtar hahahaha. Vi gick in, körde yoga i vardagsrummet. Det var fett awesome! Vi bestämde att vi skulle göra det två gånger i veckan från och med nu. Sen körde vi klart monopol och jag vann stort..såklart! Nu ligger jag på min nya sjukt sköna spikmatta som ska hjälpa mig när jag har ångest och vill göra illa mig. Ett tips. Jag, ida och Nz kom just in efter en 2 kms spring tur med seplin och shakira. Så nu ska jag sova, efter att varit igång som fan sen klockan 3 typ. Gonatt älsklingsläsarna. Puss och kram haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0