Haha gud, ;o Nu har jag och 7 pers jobbat...

dsc03677 (MMS)

Haha gud, ;o Nu har jag och 7 pers jobbat stenhårt för att få ut släpet (på bilden) ut ur garaget. Hjulen var fastfrysna. Vi fick putta på som fan, lyfta och hålla på på vi fick ut det tillräckligt mycket för att sätta på släpet bak på bilen. Sen när vi tillslut fick fast släpet fick vi fortfarande ruta på och lyfta hur mycket som helst för att bilen orkade inte dra upp släpet ur uppförsbacken. När vi fick upp släpet på vägen var hjulen fortfarande fast frysta så några av oss sprang efter bilen och hoppade upp på flaket för att stå och hoppa så hjulen skulle börja rulla själva. 3 på flaket och 3 som puttade och en som körde. Tillslut stod vi alla och hoppade på släpet undertiden min familjehemspappa körde. Herregud vad vi skrattade. Det var sjukt kul! Tillslut riktade min familjehemsmamma en karatespark mot hjulet som inte rullade, det ena hade börjat. Då funkade båda hjulen och alla skrek, skrattade och klappade händerna. Det var fett nice ;D nu sitter vi alla i dom två bilarna påväg mot kassjö för att åka i backen :]<3 undra om jag är lite rädd... Men vi får hoppas på det bästa, haha.. Jag känner mig illamående. Håll koll på idas blogg för att se om jag dog eller så.. Några brytna ben iallafall?:) funny, really funny...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0