Hej asså förlåt att jag inte skrivit något...

Hej asså förlåt att jag inte skrivit något men jag har verkligen inte orkat! Haft hur ont i huvudet som helst i tre dryga dagar, har fortfarande ont. Hur kul är det egentligen? Men iallafall. Nu sitter jag på bussen och är snart på skolan. Då ska matilda möta mig i kylan ;D igår var jag hemma med migrän, ida och Nilaz va oxå hemma. Så vi hade massa kul och sen bestämde vi oss för att gå ut för att åka skrana i backen. Vi gick jätte långt, i djupsnö! För det fanns ingen väg. Sen kom vi dit, då var det en söt älgkalv där. Då sa dom åt mig att springa så den arga mamman med mens inte skulle komma och äta upp oss :] så jag fick inte åka... Bara att gå tillbaka alltså, hur kul som helst -.- men skriver snart igen för nu måste jag gå av den söta, kalla bussen :/<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0