Hej folket, jag är hemma idag också. Jag k...

Hej folket, jag är hemma idag också. Jag kunde inte sova inatt mådde fett dåligt. Imorse, typ två timmar sen, när jag vaknade och gick ner och käka frågade en som va hemma om ida också va vaken. Jag bah; ida? Är inte hon i skolan? Sen kom ida ner. Mh, random. Vi gick ut och rökte, sen gick vi upp till hennes rum och såg på one mist call 2. Den va inte lika läski som 1, kanske för att jag inte orkade bli rädd haha. Men den va fett bra alltså. Nu har nilaz kommit hem också, jag och ida fick klubba av honom! ;D mums. Ida sitter och spelar ice tower, den tönten. Haha, Nu ska jag faktiskt göra något nyttigt, typ...gå ut och röka. Pussbrbhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0