Hej folket. Jag har sovit halva dagen idag...

Hej folket. Jag har sovit halva dagen idag, snackat med simon och emma i telefonen. Mina små älsklingar kommer hit imorgon!!!! Saknar dom så. Jag har inte gjort så mycket mer idag, legat och halv sovit i min säng och lyssnat på musik, så det har varit värsta slappar dagen idag. Men nu ikväll har vi sett lite filmer och haft det mysigt. Imorgon blir det att vara vaken igen. Jag, små barnen och alla andra ska på scooterutflykt, grilla och åka skrana! Roligt, va? Jag längtar iallafall. Vad ska ni göra imorgon? Idag blåser det som fan alltså! När jag varit ute och rökt har jag suttit ihop kurad på bron som en tjock köttbulle med luvan ner dragen till näsan. Såg säkert ganska så komiskt ut. Idag har min familjehemspappa satt upp tavlorna på väggarna i mitt rum, och jag och min familjehemsmamma har städat mitt lilla rum och bytt sängkläder och sorterat mina garderober. Sen satt vi i min säng och snackade i en timme. Nej men nu ska jag sova i min bastu. Alltså mitt rum hihi. Sov gott älsklingar. Skriver imorrn. Dröm sött (L) jag hjärtar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0