Hej :) Ida sitter i sitt rum, och jag i m...

Hej :) Ida sitter i sitt rum, och jag i mitt. Jag tror hon ser på film. Medans jag läser. Asså gud vi såg världens läskigaste film!! Helvete, den läskigaste film jag någonsin sett! Jag skrek flera gånger, under tiden johanna och ida ägnade sig åt att skrämma ihjäl mig. Haha dom kommer få igen när dom minst anar det så allt är lungt. Hoho tomten här. Jag och ida har gjort ansikts masker. Satan vad underbart! Snart ska jag be syrran följa med ut och röka så jag kan sova, jag vågar inte gå ut själv. Dom lura i mig att det är någon under bron. Usch. Imorrn ska vi iallafall baka, tills när isak kommer. Mums. Sen imorrn kväll får vi gäster. Och då ska vi tydligen äta surströmming,... Äckligt. Bläää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0