hej världen

ida duschar just nu, så jag sitter på golvet på toaletten
och kollar olika bloggar och lyssnar på världens underbaraste låt:




jag älskar den sjukt mycket,
är så gullig!

ida är så långsam, jag vill också duscha,
storflickornas killar kommer snart,
och typ deras kompis,
så vi har stått i köket allihopa och hackat grönsaker, rivit ost och lagat maten.
tror det kommer bli ganska gott,
även fast jag mår dåligt av kyckling,
men ja, jag får väl ta lite eller så ^^

nu sitter jag och lyssnar på lite random musik,
visst den äger, men ändåååå

nu kom idaaaaans så nu får jag äntligen duscha, vi skriver sen :)<3



känns som om det där vore sjukt längesen ...
älskar dig syster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0