Hellåå :] Nu sitter jag hemma i soffan. E...

Hellåå :] Nu sitter jag hemma i soffan. Efter skolan for jag på stan med ines och matilda, mina bbys. Isak skulle med, men han försvann. Bussen typ stanna mitt i vägen på böleäng! Sen gick busschaffisen av ;o helt random. Vi satt där typ tio jävla minuter man bah tja bra liv. På stan gick vi till donken och käka cheesburgare och glass mmmmm. Sen kom sara, och vi satt och snacka. Efter ett tag gick matilda och ines till deras buss hem till matilda. Då satt jag och sara och va lite småflum vid ett bord. Hoho tomten här. Och matte va inte liiite random idag. Typ värsta hög, snacka om att han gilla tomten och julmust. Nånting sånt iallafall. Smått cpeeeeeee, bara lite. Haha, jag har saknat dom såå mycket. Nu kom idaa ner för att hämta sin dator som jag inte får låna. Sugisss. När jag hoppa av bussen fick jag stå en kvart och vänta på att någon skulle hämta mig ute vid e12. Haha. När jag skulle gå in skrämde ida mig, hon stod ute och rökte. Jag bah: juste...du bor ju oxå här! Helt random. Jag är sjukt trött efter dagen. Så ska typ sova, hihi. Nu ska jag be ida komma ner och hjälpa mig få igång tvn... Vilket jag inte kan... Sen röka eller något annat kuligt! Pusshej;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0