HOLA HOLA HOLA CPE

hahahha jag har typ dampat sönder i mitt lilla rum :]
idaa har tagit kort oxå xd några finns på datorn. anndra på kameran ;p
om ni eeer sneela fer ni see negra
NEGRA¨gaghaghhahahahahaj
livet äger.

idaa typ runkar sin tumme medans hon skrattar, nu skrattar hon ännu mer, och visar exakt hur man gör när man runkar en tumme.  www.rrehnmark.blogg.se hahhah pussssssssss, hon skriver skit om mig där, vi lever i värsta bloggvärlden!!!!!!!! :OOOOOOOOOOOOO

nu är vi mega röksugna, så får slänga in några bilder snabbt här,
sen skriva mer sen :D jag och ida ska faktiskt spela ett spel på våra bloggar senare ;D då kommer ni få veta en hel del om henne på min blogg, och en hel del om mig på hennes, bus

inte från idag, menmen

titta inte på boken, för den hamnade upp och ner ... vet INTE hur,



kolla snyggingen till vänster, och den vuxna flickan till höger




nu ligger idaa bredvid mig med en mongo sak på huvudet och frågar; vad tycker du?
med allvarlig röst, och nu; är jag sexig nu? är den sexigare på snedden? eller rakt fram? eller åt andra sidan?
mongot ligger och viftar med ögonbrynen HAHAHHAHA VIFTAR MED ÖGONBRYNEN åt mig, puss ida, ja du ska få din egna kategori, direkt du lärt mig hur man gör.

mera bilder sen, när vi laddat in från kameran, nu ska vi äntligen ut och röka
puss älskar er alla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0