idaa är bäst

i det här inlägget ska jag skriva om hur bra rrehnmark är!
HON ÄGER UT ALLA!!
/ www.rrehnmark.blogg.se





åter till verkligheten, alltså mig, felicia westerlund, den bäste
jag har nyss vaknat, om vi ser det som så, jag har hunnit röka, käka och suttit i idas säng och stirrat på henne lite grann, megakul,
jag somnade kl 6 i morse, ida hade somnat för år sen och jag tyckte det va sjukt läskigt att gå ut själv och röka. för det gick ju inte att väcka idioten på bilden där uppe ;D
ida fixar en bra film till min ära, den är ju lite små läskig .. med den där massie,
hon mobbar clarie lyons!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAA MOBBING!
jag ska slå ner massie, taggataggataggatagga är ni på?
menmen, äntligen en normal film, alltså ingen skräckfilm IDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag ser förjävlig ut, mitt hår är cpe och har lite smink på mig bara, och typ sovkläder. hoho
men nu blev jag röksugen, så får väl tvinga plasten att följa med mig ut och dra en chill, pusssss
videogrej sen, när jag kant tjuva idas dator igen, utan att hon veeeeeeeet hihiihihih



trots mitt alldeles för snygga yttre, så får ni en bild,
ní kan tacka mig senare,

brb smoooketime :D
ida ska följa med oxåååå, ifall ni ville veta något så tråkigt,
jag klarar mig mega bra utan henne! mhhmmhmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0