imissusofuckingmuch

Hej alla söta.
Mina små älsklingar for hem runt 16.00 ...
Det är helt sjukt att jag klarar mig utan dom varje dag.
Vill ni veta allt vi gjort idag?

N
är dom kom runt 11.00, kom dom upp på mitt rum
och väckte mig. Jag sov. Dom stod och tittade på mig och viskade,
jag vaknade av det.
Då låg vi i min säng och myste ett tag, tills dom följde med mig ner
så jag kunde käka frukost.
Dom åt också lite. Sen blev det gofika. Inte för mig då,
det var ju morgon. Haha.
Jag gick ut och rökte, sa att jag skulle hämta mobilen,
dom måste tro att jag är handikappad eftersom
att dom tror jag glömmer den hela tiden,
jag säger alltid att jag ska hämta den, inte gå ut och röka.
Sen gick vi upp och spelade uno, jag, simon och emma.
Jag och simon spelade jätte länge en gång.
Det blev fett drygt, eftersom att jag fick
blanda och jag hatar det hihihi.
Efter det, tog vi alla på oss kläderna,
mina småsyskon, min mormor och morfar,
mina familjehems föräldrar och plastsyskon. Förutom en kille han skulle passa hundarna.
Jag och Simon satt på en skrana och tolkade bakom johanna
och hennes kille när dom körde skotern.
Min familjehemspappa skjutsade min mormor och morfar och emma i en ...
vagn av något slag.
Vi alla tog oss upp, några fler också som gick och åkte skoter och allt det där.
Vi hade riktigt trevligt uppe på berget, halvvägs upp.
Vi åt kakor som var jätte goda som mormor bakat, bullar och allt,
grilla korv, drack saft och pratade. Härligt härligt.
Jag försökte åka skrana nerför skoterspåret på ena sidan med simon och emma.
Men det var för mycket pudersnö så det gick inte, och var alldeles guppigt och skit.
Så vi for hem efter ett tag.
Påvägen hem åkte jag med emma i ett stenhårt grepp bakom nilaz
på skotern. Och nilaz kompis albin tolkade bakom på skranan med simon.
Väl hemma tog vi av oss alla blöta kläder,
jag fick byta byxor för jag var för blöt i rummmmpaaannn.
Jag och småälsklingarna gick upp och såg på film på datorn.
Först såg vi Bee Movie, sen tyckte dom att den var tråkig, så jag bytte
till Bambi. Hahah!
Vi hade så mysigt ... jag fick ligga i mitten i sängen med dom liggandes
bredvid mig på båda sidor och krama mina armar.
Det var sjukt längesen ... trodde jag skulle dö, när jag visste att jag inte hade chansen att göra samma sak imorgon..
Men .. dom for. Och jag blev lämnad själv hemma.

Såja .. nu vet ni vad jag gjort idag med älsklingarn.
Sen käka vi middag, några åkte på boxersize, några, bland annat jag,
bråkade om disken. Det är äckligt att diska.
Efter det blev jag och nilaz hundvakt. Så vi såg lite på tv här nere,
sen såg jag housebunny på hans dator, (som jag sitter vid nu,)
och han spelade nått random skjut spel på tvn.

Resten av familjen är hemma nu,
förutom ida, hon har inte kommit hem än.
Avenne när hon kommer, menmen. Vi ser väl.
Nu ska jag fortsätta se Housebunny, fett brabrabrabra film alltså!

See yaah bitches, love u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0