klippppning

mhhhhhhhh. ......... eftersom jag och syrran såg den där cpeeeeeefilmen inatt, eller ja, den va ju jävligt bra, men ... haha jag tror inte jag tål skräckfilmer .. jag nöp ju så hårt i idas handled att hon fick blodstopp för ett litet tag. ida, jag måste nog sluta vara stark .. ;D;D;D;D
vi skulle ju fara klockan två och klippa oss, jag va bara så sjukt trött! jag vågade ju inte sova. så somnade långt efter ida. när jag vaknade när ida klädde på sig för att fara orkade jag knappt röra mig. så jag följde inte med. nilaz kompis fick klippa sig på min tid haha xd
jamen om dom kunde köpa hårfärg åt mig påvägen hem så ska jag ju färga :) det blir nog niiiiiiiiiiceeeeeeeeeeeeeeee

jag är hur trött som helst, blundar jag lite för länge somnar jag. och jag har ingen aning om varför jag inte går och lägger mig och sover. mhhh
kanske för att då kommer jag somna typ 5 inatt, och inte vara vaken när matilda kommer, om hon får, vilket jag hoppas! :D<3

pussgurka

tror jag ska käka med johanna nu, hon sa något om mat .. jag är sjukt hungrig. sen ska jag väl se på film :)
jaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah



JAG ÄR INTE FJORTIS!!
det råkar bara se ut så på just DEN DÄR bilden ... hoho tomten här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0