LUNCH

hely, nu sitter jag med två cpn, elin och liv, vilka bajsanorsigar.
dom är inte lite cpigiiiga. jennie och ines va just här och störde,
dom hade varit och badat, men dom ska snart röka med mig,
så det så.
Jag fick just bekräftelse på att älsklings ines och jennie ska röka med mig,
puss,
jag gick för att käka med matilda under rasten innan engelskan, men jag
blev utkastad av dom dryga kärringarna. bara för att jag inte hade mattid
och min finfina jacka på ... hatar dom. sen mådde jag fett dåligt, vet inte varför,
så kunde inte gå på engelskan. men nu har vi lunch, fast jag orkar inte äta.
förutom klubba då :D



gammal bild men, känns mega jobbigt att ta en ny,
jag ser förjävligt ut nu oxå ett stoooort +

Kommentarer
Postat av: anonym

asså du e så jävla snygg!?!?!?!^^

ring mig på mitt nummer så kan vi knulla

073815329

2011-01-19 @ 12:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0