matttiiillldddaaaaaaaaaaaaaaaaassshome

tjaaaabaaah, jag är hos matilda nu,
sitter i hennes säng med hennes dator och är mongo, egentligen borde vi skynda oss
så vi hinner göra oss i ordning till ikväll på stan, men vem orkar?
matilda är nere och pratar me sina päron om nått cpe, så jag känner mig dissad.
tillochmed av min kompis :O haha mattiiispattiiis lillebror, han är störtskön. min älskling.
i bussen satt jag bredvid en random kille som satt vid datorn och typ rappa, utan att man hörde något,
men lixom ändå yoyoyo .. yo... yoyo.
matilda har en fett oskön säng. det är sjukt. nästa gång jag ska hit tar jag med en kudde att sitta på. helt klart.
hon va fett lack, jag är fett lack. alltså inte på varandra, men några idioter som jag ska döda på måndag. står det i tidningen att den otroligt underbara bloggaren felicia westerlund, www.oiie.blogg.se har rymt efter bråk i röbäck. så beror det på att jag har blivit en vampyr.
ouyaahhh

nu ska vi göra oss i ordning, sen käka, sen draaa :D pusss vi höres senare (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0