Nu har alla käkat klart, jag och ida har v...

dsc03565 (MMS)

Nu har alla käkat klart, jag och ida har varit ute och rökt. Det stinker förjävligt där nere, jag höll fan på att spy. Halelulja. Ida är försvunnen har ingen aning om vars hon är. Men haha jag låter er veta när jag hittat henne. Kommer hon inte snart måste jag anmäla henne försvunnen! Haha hon och jag satt i hennes säng och åt, några satt i sofforna, och nån på golvet. Nu sitter vi och lyssnar på musik. Och ida är fortfarande borta. Jag måste nog ringa snuten nu ;// Men det känns väldigt jobbigt att skriva. Jag har fett ont i huvudet av blandad surströmmings lukt och målarfärg. Johannas rum är bredvid idas och hon håller på att tapetsera och måla om nu. Så ja, bra mix. Men iallafall, jag skriver senare. Måste hitta min älskade cpstörda syster. Chaaabaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0